autodesk 3ds max

Section 3DS MAX

▬  3ds maxโปรแกรมที่นักออกแบบให้การยอมรับ ใช้ในการผลิตงานด้านสถาปัตยกรรม แบบโครงสร้าง 3D โมเดล และได้รับการพัฒนาด้านอนิเมชั่น สามารถใช้เครื่องมือสร้างภาพเคลื่อนไหวได้ดียิ่งขึ้น จนได้รับความนิยมในการพัฒนาด้านอุสาหกรรมเกมอย่างมาก

▬ ในคลาสเรียน 3ds max นี้จะได้เรียนรู้การขึ้นรูปแบบโครงสร้างโมเดลด้านสถาปัตยกรรม และโมเดล3D ในแบบอื่นๆที่ใช้ในการจัดองค์ประกอบ การจัดแสง การจัดสภาพแวดล้อม และเครื่องมือ 3DS MAX และเทคนิคต่างๆในการออกแบบ

หน้าแรก
หน้าแรก edu.animatework.com
ตารางคอร์ส
ตารางเรียนในคลาส (Class Room)
เรียนผ่านออนไลน์
คอร์สเรียนออนไลน์ online.animatework.com

เนื้อหา Section 3DS MAX

Section 1 : Viewing and Navigating 3D Space

• General Viewport Concepts
• Home Grid Views Based On the World Coordinate Axes
• Understanding Views
• Setting Viewport Layout
• Controlling Viewport Rendering
• Controlling Display Performance
• Using Standard View Navigation
• Zooming, Panning, and Orbiting Views

Section 2 : สร้างแบบจำลอง Polygonal Modeling

• Creating Geometry
• Boolean Compound
• Loft Compound
• Surface Modeling
• Subdivision Surfaces

Section 3 : เครื่องมือ Architectural Model

• Setting Up Units
• Importing a CAD Drawing
• Building the Room
• Creating the Walls
• Creating the Doors
• Creating the Window
• Adding a Floor and a Ceiling
• Building the Chair Cushion

Section 4 : Attributes Modifiers

• Bend Modifier
• Bevel Modifier
• Bevel Profile Modifier
• Cap Holes Modifier
• Chamfer Modifier
• CrossSection Modifier
• Delete Mesh Modifier
• Delete Patch Modifier
• Delete Spline Modifier
• Displace Modifier

3dsMax

 Section 5 : Animation

• Animation Concepts and Methods
• Animation and Time Controls
• Working with Controllers
• Wire Parameters
• Hierarchies and Kinematics
• Track View

Section 6 : พื้นผิว Materials and Maps

• 2D Maps
• 3D Maps
• Compositor Maps
• Color Modifier Maps
• Reflection and Refraction Maps

Section 7 : Lighting and Shading

• Target Spotlight
• Free Spotlight
• Target Directional Light
• Free Directional Light
• Omni Light
• Skylight
• mr Area Omni Light
• mr Area Spotlight

Section 8 : Rendering

• Render Setup
• Area to Render
• Render Production
• Render Iterative
• Batch Rendering

section 9 : เวิร์คช็อป Workshop

• Production Process Creating and Animating
• Model
• Animation setup
• Lighting setup
• Map Uv
• Render